czwartek, 10 listopada 2011

Maskara od HEAN BOOM Lashes

Dziś kolejny produkt firmy HEAN, który mam zamiar przedstawić. Jest to maskara do rzęs BOOM Lashes w kolorze czarnym. Producent twierdzi, że produkt ma nam pogrubiać, podłużać i co więcej jeszcze pielęgnować nasze rzęsy. Czego tu chcieć więcej, jak takie rzeczy się czyta :) Ma on za zadanie również spektakularnie podnosić nasze rzęsy od samej nasady. Ale jak jest w rzeczywistości o tym nieco niżej :). 

Produkt zamknięty w przyjemnym opakowaniu, wygodnym do aplikacji. 


Szczoteczka dość duża, tradycyjna, bez żadnych silikonowych cudów - nie znoszę sylikonowych szczoteczek jest ma zmora, czasem z braku laku i takiej użyję, jednak widok tej mnie ucieszył. Dla porównania wielkości zestawiam ją z moim ostatnim ulubieńcem :) 


Od razu na zdjęciu widać, że włosie jest dość rzadko rozmieszczone co niestety nie ułatwia nam aplikacji i nie da się z łatwością ładnie rozczesać naszych rzęs. Sądzę, że na rzadkich rzęsach może być problem i maskara je mocno poskleja. 
Efekt? Moje rzęsy z natury nie są zbyt cienkie i zbyt krótkie, jednak zdecydowanie są za jasne na końcach.


Z maskarą prezentują się następująco 

W moim ostatnim makijażu Rzęsy z Hean również mam go zaaplikowanego. 
przechodząc do starcia na plusy i minusy, zaczynam od +
+ niesilikonowa szczoteczka
+cena !!! 10,99 a obecnie Uwaga jest promocja i można go dostać już za 8,99 HEAN
+ nie obsypuje się
+ nie odbija się na powiece
+ ładnie pachnie

minusy
- dość trudna aplikacja - trzeba się postarać aby go dobrze nałożyć, bo przez nieuwagę można bardzo sobie posklejać rzęsy
- zbyt rzadka szczoteczka
- dostępny tylko w kolorze czarnym, a ja jestem fanką brązu i granatu
- dostępność - dla wielu z nas to jest niestety największy problem ze skuszeniem się na ten produkt

Podsumowując wyszło 5 plusów i 4 minusy, więc produkt za taką cenę bez wyrzutów sumienia mogę polecić, nie jest to mój hit jednak absolutnie do kitów nie mogę go zaliczyć.
Pozdrawiam i życzę miłego i smacznego weekendu, który u mnie właśnie się rozpoczyna :)
 
.biemi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...