poniedziałek, 14 listopada 2011

Pielegnacja wlosów z Joanna :)

Moja walka z wypadającymi i osłabionymi włosami trwa już 11mc. Na tą odżywkę trafiłam dość przypadkowo, bez większego przemyślenia czy też czytania jakichkolwiek recenzji trafiła do mojego koszyka w Rossmannie, koszt ok 5/6zł za 250 ml. Dostępność jest bardzo dobra, ja ją widziałam i w drogeriach i w supermarketach.

Co pisze producent:

Unikalna receptura:
Czerpiąc z tradycji medycyny ludowej opracowaliśmy formułę opartą na naturalnych składnikach pomocniczych w rozwiązaniu problemów z włosami i skórą głowy

Siła natury:
 Skorzystaj z wieloletnich doświadczeń i mądrości pokoleń - poznaj sprawdzony przepis na pielęgnację włosów cienkich, delikatnych, ze skłonnością do wypadania:

Skrzyp - bogate źródło mikroelementów i witaminy C, ważnych dla zdrowia włosów i skóry głowy, zapobiega wypadaniu włosów oraz zmniejszenia ich przetłuszczania się.

Rozmaryn - wykazuje działanie wzmacniające i antybakteryjne, korzystnie wpływa na proces wzrostu włosów. 

Skład: aqua, cetyl alcohol, cetearyl alcohol, stearalkonium chloride, peg-20 stearate, cetrimonium chloride, isipropyl alcohol, peg-40 hydrogenated castrol oil, polyquaternium-28, rosmarinus officinalis extract, equisetum arvense extract, propylene glycol, alcohol denat, panthenol, triethanolamine, parfum, hexyl cinnamal, dmdm hydantoin, methylchloroisothiazolino le, methylisothiazolinole.

Produktu używam już od ok 4/5tygodni i produkt powoli dobija do dna. Co jest dla mnie wręcz nie prawdopodobne i bardzo zaskakujące produkt działa!!! Od momentu, od którego używam znacznie zmniejszyła się ilość włosów wyczesywanych. Moje włosy przestały być wszechobecne. Po 11mc walk i przejść z przeróżnymi produktami, moje włosy uległy dopiero dość prostej recepturze. Efekt na pewno został wzmocniony 3 tygodniową kuracją drożdżową, jednak znaczną poprawę zauważyłam właśnie po tej odżywce. Stosowałam ją od razu po myciu włosów lekko je osuszając i wmasowując produkt w skórę głowy i rozprowadzając na całą długość włosów po 2/3 min całość spłukiwałam.

Produkt jest zamknięty w małej dość przyjemnej buteleczce z łatwym do użytku dozownikiem:)

 
 

 

Konsystencja nieapetyczna 'glutowata', zapach ziołowy, jednak nie śmierdzący sądzę że zawartość rozmarynu trochę umila wrażenia zapachowe.


Plusy:
+ efekty !! to małe cudo działa :)
+ przyjemny zapach
+ łatwy w użytku
+ nie przetłuszcza
+ nie obciąża
+ regularne stosowanie zmniejsza łojotok skóry
+ bezproblemowe spłukiwanie
+ łatwa aplikacja
+ nie uczulił
+ nie podrażnił
+ nie wysuszył
+ nawilżył
+ ułatwia rozczesywanie

i jak dla mnie to ach i och, żaden biovax nie dał mi tyle radość co to maleństwo :) na pewno jeszcze do niego wrócę, i jedynym minusem jest fakt, że produkt jest niewydajny jednak sama cena go rekompensuje. 
Jak najbardziej polecam:)
.biemi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...