poniedziałek, 21 listopada 2011

słów kilka o Ziaji - szampon Aloesowy do włosów suchych

Szampon, o którym bardzo długo zbierałam się kilka słów napisać to Ziaja Aloesowa do włosów suchych. Produkt ten  używam od ponad 2,5 mc i powoli zaczyna sięgać dna :D:D:D.
Na wstępie pozwolę sobie wkleić analizę, o którą poprosiłam na wizazu

Skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Coco Glucoside, Propylene Glycol, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Panthenol, Polyquaternium-10, Hydrolyzed Wheat Gluten, Hydrolyzed Soy Protein, Hydrolyzed Corn Protein, Niacinamide, Calcium Pantothenate, Sdoium Ascorbyl Phosphate, Tocopheryl Acetate, Pyridoxine HCl, Maltodextrin, Sodium Starch Octenylsuccinate, Silica, C12-13 Alkyl Lactate, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Sodium Chloride, Sodium Benzoate, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum, Linalool, Citric Acid.

Wysoko nawilżający aloes na niebiesko - humekant, substancje odzywczo-nawilżające, antystatyczne,witaminy. Plus: proteiny kukurydziane i sojowe. gluten pszenny. Mamy jeden kondycjoner.

Dużo dobroczynnych składników, dzięki którym silne działanie detergentów jest neutralizowane, a kondycjoner dodatkowo utworzy powłoczkę, która wygładzi włosy. 

Po opisie istny cud, jednak moje początki z tym szamponem były bardzo ciężkie. Nie miałam jeszcze wtedy świadomości, że ziołowe szampony to poplątane włosy i trud rozczesywania nawet z TT :/. Wtedy zrozumiałam też, że przy używaniu tego szamponu niezbędne jest zaaplikowanie odżywki, nawet jeżeli zmywamy olej, u mnie bez odżywki to była istna katorga. Problemem było również to, że moje włosy były przyzwyczajone do sylikonów i taka dawka dobroczynności była dla nich szokiem. Po ok 5-6 użyciach moje włosy się do niego przyzwyczaiły i bardzo dobrze reagowały i reagują na jego działanie. 
Produkt zamknięty w prostym opakowaniu, dozownik nie do końca wygodny - trudno się go zamyka więc u mnie prawie zawsze był uchylony 





Produkt bezbarwny, o delikatnym przyjemnym zapachu, całkowicie różni się od innych ziołowych szamponów bo jego zapach nie jest drażniący. 



Plusy: 
+ delikatny
+ nie śmierdzi
+ wydajny
+ nie przesusza 
+ nie przetłuszcza
+ nie podrażnia
+ bardzo dobrze oczyszcza i zmywa oleje
+ dość dobrze się pieni
+ cena - promocji to nawet niecałe 6zł za 500 ml
+ dostępność - drogerie/supermarkety/apteki

minusy
- przy początkach uciążliwe rozczesywanie włosów
- niezbędna odżywka
- niektórzy lubią jak szampon bardziej się pieni

podsumowując więcej plusów niż minusów, polecam - godny wypróbowania. 
.biemi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...