wtorek, 22 listopada 2011

Ziaja termo wyszczuplanie zel rozgrzewajacy

Mało którą ten problem nie dotyczy... padło i na mnie. Trzeba było coś z nieprzyjacielem zrobić i zdecydowałam się na Ziaję rozgrzewający żel, który wyszczupla przez ujędrnianie Zakupiony w Rossmannie za ok 16zł - chociaż często zdarzają się promocje, więc warto na nią poczekać :). Jest to mój pierwszy produkt tego typu, który udało mi się stosunkowo regularnie używać. Produkt zamknięty w wygodnym opakowaniu z pompką

Niestety gdy zbliżamy się do dna dużo produktu zostaje na dnie i trzeba opakowanie przeciąć ( co wcale nie jest łatwe) i wydobywać już go palcami. 
Konsystencja żelowa, o niezbyt atrakcyjnym wyglądzie i dość intensywnym zapachu, który szybko znika. 



Słowa od producenta: 
Zawiera kapsaicynę, która daje stopniowy efekt rozgrzania skóry.
Zapewnia delikatne, równomierne uczucie ciepła. Ogranicza gromadzenie substancji lipidowych oraz przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej. Najlepsze efekty uzyskuje się stosując preparat:
- przed ćwiczeniami: fitness, aerobic
- po gruboziarnistym peelingu
- po rozgrzewającej kąpieli
Składniki aktywne: kapsaicyna z papryki cayenne - wyraźnie poprawia mikrokrążenie i usprawnia metabolizm komórkowy. Daje delikatne uczucie ciepła oraz stopniowy efekt rozgrzania. Bio-Ca2+ Coralliny officinalis - wysoce biodostępny wapń otrzymywany z algi czerwonej. Ograniczając dojrzewanie komórek tłuszczowych (adipocytów), zapobiega gromadzeniu się tłuszczów w skórze.
phytocomplex antycellulit - złożony z morszczynu, bluszczu, gorzkiej pomarańczy i rozmarynu. Poprawia elastyczność i jędrność skóry. Zmniejsza objawy cellulitu oraz zapobiega nierównomiernemu rozmieszczeniu tkanki tłuszczowej.

Skład: Aqua (Water), Propylene Glycol, Fucus Vesiculosus Extract*, Hedera Helix (Ivy) Leaf Extract*, Citrus Aurantium Amara (Bitter Orange) Peel Extract*, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract*, Corallina Officinalis Extract, Cetearyl Ethylhexanoate*, Isopropyl Myristate*, Polysorbate 20, Vanillyl Butyl Ether, Capsicum Frutencens Fruit Extract, Carbomer, Xanthan Gum*, Phenoxyethanol, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Isobutylparaben, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum (Fragrance), Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Alpha-Isomethyl Ionone, Sodium Hydroxide. (12.02.2011)


Wiadome jest, że samo wmasowywanie produktu nie pozwoli na osiągnięcie cudownych efektów. Ja w trakcie stosowania produktu, jeździłam na rowerze i starałam się 1-2 w tyg ćwiczyć w domu jednak z tym bywało różnie. Aplikacja przyjemna, ale trzeba pamiętać aby dokładnie umyć ręce po aplikacji bo może bardzo podrażnić oczy czy usta. Pozostawia lekko lepką powłokę, która dość szybko się wchłania. Producent nie poleca zakładania od razu ubrań bo produkt może brudzić, ja tego nie zauważyłam. 

Plusy:
+ działa - po 2mc regularnego stosowania widać różnicę - nie sprawdzałam czy obwód się zmniejszył jednak nieprzyjaciel był znacznie mniej widoczny
+ cena 
+ dostępność
+ dobra wchłanialność
Minusy:
- lekko lepki po aplikacji
- czasem zapach zbyt intensywny
Ogólnie z produktu jestem bardzo zadowolona, jednak trzeba go używać regularnie aby efekt się utrzymał. Efekt rozgrzewania jest najlepszy po intensywnym peelingu i dla mnie był on bardzo przyjemny. Polecam, obecnie używam rozgrzewającego serum z Eveline i jestem ciekawa czy będzie lepszy czy taki sam. Do Ziai na pewno wrócę :) 

.biemi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...