wtorek, 10 stycznia 2012

ach .. zeby piekna byc :)

Coś dla ciała coś dla ducha :) Nie ma to jak wyciapać się przemiła maseczką :) Nie wierzę, że są dziewczyny które tego nie lubią - owszem czasem męczące bo chciałoby się uciapciać a tu wiecznie czasu brak. Dlatego ja dziś zafundowałam sobie maskę na głowę i na twarz :) Na głowie wylądował biivax a na buźce Ziaja, którą dostałam od dobrej duszy KLIK



Maseczka jest ogólnodostępna za nie wielkie pieniądze bo chyba ok 2/3zł - więc jak tu można sobie odmówić takich dobrodziejstw. Ja osobiście uwielbiam tego typu maseczki, zawsze mnie to cieszyło jak mogłam nałożyć coś kolorowego/błotnistego na twarz, nigdy nie byłam fanką typowo ściągających maseczek. Więc glinka pod każdą postacią to jest to! Sądzę, że nie raz się jeszcze na nią skusze - pachnie prześlicznie i skóra po niej jest super miękka i co najważniejsze nie zapchała mnie :) Warto spróbować ;) 


pozdrawiam 
xxx
.biemi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...