niedziela, 29 stycznia 2012

odzywiamy i walczymy z uciekajacymi wlosami z glowy

Walczę i walczę, raz wygrywam raz przegrywam. Jednak wiem, że jeżeli chcę zatrzymać swoje włosy przy sobie muszę cały czas walczyć i być systematyczną. Taka już ma natura, raz jest lepiej raz gorzej. Obecnie jest coraz lepiej. Myślenie o tym co nakładamy na włosy pomaga :). Tym razem padło na odżywkę wzmacniającą od Joanny - RZEPA do włosów przetłuszczających się ze skłonnością do wypadania. Słowa 'ze skłonnością do wypadania' działają u mnie jak magnes. Jestem gotowa nałożyć wszystko na głowę jeżeli będzie powiedziane, że pomoże w walce :D. 


Analiza z wizaz.pl - KLIK


- na początku odżywkowy standard: emolienty, kondycjonery, antystatyki

- potem, na całkiem dobrym miejscu - proteiny mleczne, które mają działanie regenracyjne
- dalej - ekstrakt z czarnej rzepy - pobudza cebulki, odżywia włosy, zapobiega wypadaniu - działanie rzepy jest zresztą szeroko omawiane na wizażu  i znane od dawien dawna 
- na niebiesko zaznaczyłam substancje nawilżające, propylene glycol ułatwia także penetrację skóry składnikom aktywnym
- witaminy i inne substancje odżywcze: A, B5, E, F [kwasy linolowy i linolenowy], biotyna [czyli koenzym R lub witamina H] i odżywcza pirydoksyna [B6]

Wrażliwe głowy muszą uważać na alkohol, który co prawda ułatwia przenikanie składników do skóry, ale może podrażnić, oraz na końcówkę składu - konserwanty.


Odżywka zamknięta w prostą wygodną butelkę 


klik na zdjęcie dla dokładnego wczytania się w etykietę


Zoom na skład:


Za cenę ok 6/9zł otrzymujemy 200g dość wydajnego produktu. Swojego produktu używam od ok 3mc - nie non stop, ale dopiero teraz ma się powoli ku końcowi. Nie odstrasza zapachem na dzień dobry - jak rzepa to powinien być smród - a tu nawet nie ma tragedii rzepa jest wyczuwalna, jednak nie przeszkadza i nie utrzymuje się jej zapach na włosach. Aplikowałam ją na całą długość włosów i wmasowałam w skórę głowy i pozostawiałam na ok 2/3min - czasem krócej. 

Zestawienie +/-

+ nie obciąża włosów! 
+ nie przesusza
+ ogranicza wypadanie włosów
+ bardzo łatwo się aplikuje
+ łatwa do spłukania
+ włosy po niej są miękkie i łatwe do rozczesania
+ włosy ładnie lśnią
+ zmniejsza łojotok skóry - zdecydowanie dłużej włosy są świeże
+ mnie nie podrażnił - nie należę raczej do wrażliwców
+ włosy bardzo ładnie pachną
+ konsystencja nie za rzadka i nie za gęsta
+ cena niska a wydajna

Minusów się nie dopatrzyłam :) może nie ideał, ale bardzo fajna i łatwa do zdobycia. Szczerze polecam aby ją wypróbować. 

Uhuhu widzę, że niedługo stuknie mi setka obserwatorów - bardzo dziękuję i oby tak dalej. 

.biemi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...