wtorek, 2 października 2012

Bingo(?)Spa

Nie wiem czy to takiego bingowe bingo ;). Najpierw rozpływałam się nad właściwościami i działaniem maski z BingoSpa KLIK i miałam nadzieję, że już mi tak zostanie, że jak za pierwszym razem dobrze trafiłam z produktem tej marki to i kolejny raz będzie bingo. Nadzieję można mieć aaale jest właśnie wielkie ale ;). Idąc za ciosem - mam maskę to teraz trzeba szampon wypróbować - a jak inaczej padło na bardzo apetyczną prostą buteleczkę - miała jeszcze kokardkę ale niestety gdzieś ją posiałam ;)



Szampon z botanicznym (aach poczułam tropiki ;)) kompleksem roślinnym.



 - nie wiem czemu ale czytając tą nazwę pomyślałam o dawnych reklamach Clairol - Herbal Essences - że poczuję się jakbym brała prysznic pod wodospadem - czasem moja wyobraźnia lubi się zapędzić ;) ponieważ przy pierwszym otwarciu zostałam brutalnie sprowadzona na ziemię i poczułam nic innego jak zapach budyniu waniliowego - w sumie konsystencja i kolor mogłyby mnie na to nakierować jednak literki zrobiły swoje. 
Skład nie powala jednak używałam gorsze produkty, ale ten też do najlepszych nie należy



Otwór jest jaki jest 



+ zapach - mimo iż nie tropiki to lubię zapach budyniu - na włosach dość krótko się utrzymuje
+ cena ok 5zł - nie rozumiem tylko dlaczego stacjonarnie jest taka cena a od producenta na tronie 7zł WTF??? jeżeli tam jeszcze musimy zapłacić za przesyłkę? nie rozumiem ;)

- mocno przesusza skórę głowy czego wynikiem u mnie jest łupież - próbowałam z różnymi odżywkami efekt taki sam - dlatego też po kolejnej szansie wylądował w koszu - pod odstawieniu skóra głowy wróciła do normalności - uf
- aplikacja 
- otwór za duży
- nie wygodne otwieranie - metalowa zakrętka szybko staje się mało estetyczna
- papierowa etykieta - również szybko wygląda niezbyt fajnie 
- plącze włosy - wybaczam to ziołowym szamponom jednak temu nie mogę tego wybaczyć
- dostępność
- efekt oczyszczenia marny
- konsystencja - za wodnista - nie dość że otwór duży to jeszcze lubi się z niego za dużo produkty wylać
- nie wydajny 
- nie zauważyła wzmocnienia włosów - wręcz przeciwnie trochę je wymęczył

Generalnie rzecz biorąc produkt POMYŁKA - nie sprawdził się u mnie - po tym doświadczeniu nie wiem czy ponownie skuszę się na szampon od BingoSpa - maska owszem ale nie szampon. 
A Wy miałyście doświadczenie z ich szamponami?

pozdrawiam
.biemi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...